Eksperci od oświetlenia do Twojej dyspozycji

TWOJE KONTO

Aby złożyć zamówienie, potrzebujemy pewnych informacji o Tobie (Twój adres do faktury, adres dostawy, numer telefonu, adres e-mail itp.)

To właśnie w sekcji "Moje konto" będziesz mógł śledzić status swojego zamówienia, zgromadzony cashback, który możesz wykorzystać na kolejne zakupy, listę ulubionych produktów...

Wszystkie te informacje są ściśle poufne i nie będą przekazywane osobom trzecim. Zobowiązujemy się również do usunięcia Twoich danych na żądanie.
Aby zarejestrować się w LightOnline, po prostu przejdź do sekcji "Moje konto" i wypełnij formularz tak dokładnie, jak to możliwe. Dzięki temu, podając nam szczegółowo swoje dane adresowe, dostawa będzie znacznie szybsza!

Aby utworzyć swoje konto, przejdź tutaj!
Dane zebrane na stronie Lightonline.pl pozwalają na bezpośrednią lub pośrednią identyfikację użytkowników.
Mogą to być dane imienne, takie jak nazwisko, imię, adres e-mail... lub dane dotyczące połączenia, takie jak adres IP, albo dane nawigacyjne, takie jak pliki cookie.

Te dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie do następujących celów:
- Rejestracja i uwierzytelnienie użytkownika;
- Obsługa i dostarczanie zamówień klientów;
- Interakcja z sieciami społecznymi;
- Dystrybucja biuletynów i komunikatów w celach komercyjnych;
- Zbieranie opinii użytkowników.

Utworzenie konta i/lub prośba o zapisanie się do newslettera oznacza wyraźną, pełną i całkowitą akceptację przez użytkownika niniejszej polityki prywatności.
Aby wycofać swoją zgodę, wystarczy wejść na swoje konto i kliknąć na link "Czy chcesz trwale usunąć swoje konto klienta w LightOnline, wiedząc, że usunięcie konta pociąga za sobą usunięcie wszystkich Twoich danych osobowych?
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o polityce prywatności
Zapomniałeś/aś hasła? Każdemu się to zdarza!
Wejdź na stronę https://www.lightonline.pl/login.cfm i kliknij na link "Zapomniałem/am hasła".
Wpisz swój adres e-mail i zatwierdź: otrzymasz e-mail z nowym hasłem, które będziesz mógł/a później spersonalizować na swoim koncie.
Nie pamiętasz, jakiego adresu e-mail użyłeś/aś do utworzenia swojego konta? Ten adres e-mail już nie istnieje? 
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i pozwól nam Ci pomóc !
To szybkie i proste: wejdź na swoje konto w zakładce "Moje dane osobowe", by zmienić hasło lub adres e-mail.
Przejdź do zakładki "Moje konto", a następnie do "Informacji osobistych".

Na dole strony znajdziesz link do usunięcia swojego konta: po prostu kliknij i potwierdź.
Twoje dane osobowe (nazwisko, imię, e-mail, adresy...) zostaną całkowicie usunięte.
Uważaj, jeśli złożyłeś/aś zamówienia, nie będziemy mogli ich odnaleźć, podając twoje dane osobowe.
Zachowaj faktury za swoje zakupy!
Możesz zapisać się tutaj, a celu wypisania kliknij tutaj
Jeśli utworzyłeś/aś konto klienta, możesz również przejść do sekcji "Newsletter", aby zmienić preferencje dotyczące subskrypcji.
Aby poprawić jakość usług, które Ci oferujemy, używamy plików cookie.
Cookie to plik komputerowy przechowywany na twardym dysku twojego komputera, który pozwala nam rozpoznać cię i zapamiętać twoje preferencje.
Możesz w każdej chwili usunąć te pliki, dezaktywując ich używanie w swojej przeglądarce.

CASHBACK

Za każde złożone zamówienie zwrócimy Ci procent wydanej kwoty, który możesz wykorzystać podczas kolejnych zakupów. Cashback to suma obliczana automatycznie wartości produktów zamówienia (z wyłączeniem wysyłki), którą można wykorzystać na zakupy w następnym zamówieniu. Cashback nie obejmuje produktów promocyjnych ani zamówień z kodem promocyjnym. Możesz otrzymać cashback, nawet jeśli użyjesz go do złożenia zamówienia.
Możesz użyć dostępnej kwoty cashback w dowolnym momencie, klikając przycisk w koszyku. Nie zapomnij się zalogować, aby z niego skorzystać! Cashback może być użyty jednorazowo: jeśli całkowita kwota nie zostanie wykorzystana, reszta zostanie niestety utracona.
Cashback jest przypisywany po upływie 15 dni od wysyłki. Nowy cashback zostanie dodany do już otrzymanego cashbacku, a całość będzie ważna przez 1 rok.
Cashback jest pobierany po zatwierdzeniu zamówienia.
W przypadku anulowania, wycofania lub zwrotu: kwota dostępnego cashback zostanie obliczona na podstawie rzeczywistej sumy zachowanych produktów. Jeśli użyłeś cashback do opłaty za zamówienie i zwrócisz towar ze zwrotem pieniędzy, kwota cashback związana ze zwróconymi produktami zostanie ponownie przypisana do Twojego konta.

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚCI

Płatność za twoje zamówienie odbywa się w całkowicie bezpieczny sposób na interfejsach naszych partnerów.
Wysyłamy do nich informacje o zamówieniu i kwotę do zapłaty, następnie wymieniają się z Twoim bankiem zaszyfrowanymi danymi, a na koniec wymagana jest walidacja 3DS w celu potwierdzenia transakcji.
Nigdy nie mamy dostępu do danych twojej karty kredytowej i zawsze prosimy o uwierzytelnienie 3DS, aby zabezpieczyć twój zakup.
 

Chcesz zmienić swoje zamówienie.
Jest to możliwe, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze obsłużone przez naszą platformę logistyczną.
Możemy zastąpić dany produkt innym o tej samej cenie (np. zmiana koloru) lub zmienić szczegóły dostawy.
Skontaktuj się z działem obsługi klienta telefonicznie pod numerem 01 85 09 37 90 lub przez formularz

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane: możemy je anulować bez żadnych opłat.
Jeśli zamówienie zostało już wysłane, następuje odstąpienie od umowy: poczekaj na paczkę i zwróć ją.
Skontaktuj się z działem obsługi klienta telefonicznie pod numerem 01 85 09 37 90 lub przez formularz
W naszym sklepie zapłacisz za swoje zakupy za pośrednictwem :
  • PayU - szybkich płatności online
  • Tradycyjnego przelewu bankowego
  • Kartą płatniczą za pośrednictwem systemy Ingenico
Więcej informacji znajdziesz na stronie"płatności"
Nie. Wysyłka zamówień jest realizowana z naszego francuskiego magazynu, specyfika zagranicznej usługi kurierskiej wyklucza możliwość zapłaty kurierowi przy odbiorze.
Tak, jednak w związku z faktem, iż jesteśmy francuską spółką i ceny w naszym sklepie zawierają 23% VAT, w tym celu należy wysłać na adres info@lightonline.pl zamówienie wraz z danymi do faktury/wysyłki oraz numerem telefonu dla kuriera.
W odpowiedzi otrzymasz od nas pro-formę do opłaty z 0% stawką VAT.

Jeśli złożono i opłacono już zamówienie za pośrednictwem naszej witryny
Wyślij do nas wiadomość na adres info@lightonline.pl z prośbą o wystawienie faktury na firmę.
W odpowiedzi otrzymasz fakturę z 0% VAT a różnica pomiędzy wpłaconą kwotą a sumą z faktury zostanie zwrócona w ciągu 14 dni na konto z którego otrzymaliśmy płatność.
Tak, w naszym sklepie wyświetlona dostępność jest automatycznie powiązana z aktualnym stanem magazynowym.
Jeśli zatem widzisz informację "W magazynie" oznacza to, iż produkt jest dostępny od ręki z wysyłką w ciągu 24h i terminem dostawy zgodnym z metodą transportu dla wybranego artykułu.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Wysyłka realizowana jest z naszego centrum logistycznego Weldom mieszczącego się we Francji.

Terminy dostawy od momentu nadania przedstawiają się następują :

Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane za pośrednictwem Geodis (duże gabaryty), należy liczyć 6-8 dni roboczych na doręczenie przesyłki.
Zamówienia nadane poprzez Chronopost (małe gabaryty) zostają doręczone w ciągu 3-5 dni roboczych.
Dla zamówień wysłanych za prośrednictwem Chronopost (małe gabaryty) masz możliwość śledzenia swojej przesyłki poprzez :
Kliknięcie w link dostępny na Twoim koncie LightOnline w sekcji Moje zamówienia
Kliknięcie w link wysłany drogą mailowa z potwierdzeniam nadania przesyłki.
Udanie się na stronę Chronopost i wprowadzenie numeru Twojej przesyłki.

Dla zamówień wysłanych za pośrednictwem Geodis (duże gabaryty) niestety nie ma możliwości bezpośredniego śledzenia przesyłki. W tym celu zapraszamy do skontaktowania się z naszą obsługą klienta, która będzie mogła udzielić Tobie informacji na temat aktualnego statusu Twojej paczki.

Obsługa Klienta LightOnline
Telefon : 22 307 79 41 (infolinia czynna w dni robocze w godzinach od 9h00 do 18h00)
Adres E-mail : info@lightonline.pl
W naszym sklepie obowiązuje stała opłata za wysyłkę w wysokości 49,00 zł.
Koszt ten jest naliczany bez względu na wysokość zamówienia czy ilość zakupionych produktów.
Jeśli z różnych przyczyn Twoja przesyłka nie została Ci doręczona, w zależności od metody dostawy znajdziesz przydatne informacje procedury działania :

Chronopost (DPD) (małe gabaryty) : Jeśli w śledzeniu widnieje informacja o nieudanej próbie doręczenia przesyłki należy skontaktować się jak najszybciej z infolinią DPD (+48 22 577 55 55) podając numer przesyłki zagranicznej zaczynającej się od liter "HW" oraz umówić nowy termin doręczenia.
WAŻNE : Kurier może podjąć 2 próby doręczenia paczki, następnie przesyłka trafia do punktu DPD Pickup, gdzie będzie oczekiwać na osobiste odebranie w ciągu 3 dni roboczych - po tym terminie zostanie nam zwrócona.

Geodis (duże gabaryty) : Kurier powinien zawsze skontaktować się telefonicznie przed doręczeniem. Jeśli jednak nie uda się dostarczyć przesyłki, kierowca dokona kolejnej próby doręczenia po czym paczka zostanie przekazana do magazynu, gdzie będzie oczekiwać na osobisty odbiór w ciągu 8 dni - po tym terminie zostanie nam zwrócona.
Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, nalegamy by skontaktować się na naszą Obsługą Klienta jeszcze przed wysyłką zamówienia.
W związku ze specyfiką wysyłki zagranicznej, po nadaniu przesyłki z zamówieniem nie mamy już możliwości wpłynięcia na adres doręczenia.

REKLAMACJE I ZWROTY

ZADOWOLENIE LUB ZWROT
Masz prawo do zmiany zdania!
Właśnie otrzymałaś/eś przesyłkę i nie podoba Ci się produkt lub nie jest Ci już potrzebny? Nie ma problemu.
LightOnline rozszerza ustawowe prawo do odstąpienia od umowy do 30 dni od daty wysyłki zamiast 14 dni od daty odbioru. 
Wystarczy, że : 
1/ skorzystasz w określonym terminie z prawa do odstąpienia od umowy za pośrednictwem naszego działu obsługi klienta
2/ zwrócisz produkt, nowy, kompletny, prawidłowo zabezpieczony w oryginalnym pudełku, bez adnotacji lub etykiet umieszczonych na pudełku (do zabezpieczenia pudełka można użyć papieru pakowego) i nadasz paczkę za pomocą środka transportu oferującego gwarancje podobne do tych, które były oferowane w przypadku pierwotnej dostawy. Użytkownik pokrywa koszty zwrotu towarów.
Zwrotu pieniędzy dokonamy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.

Uwaga: Jeśli produkt nie może zostać zwrócony do nas w stanie nieuszkodzonym, w oryginalnym opakowaniu, niestety nie będziemy mogli dokonać zwrotu pieniędzy.
Sam zwrot towarów bez oświadczenia lub odmowa przyjęcia dostawy nie są wystarczające, aby wyrazić chęć odstąpienia od umowy.

Wskazówka: Zalecamy zachowanie opakowania produktu, przynajmniej w okresie odstąpienia od umowy, aby w razie problemów lub zwrotu zamówienia można było odesłać go w optymalnym stanie.
Więcej informacji na temat prawa do odstąpienia od umowy
Przeczytaj nasz regulamin

GWARANCJA 
Twój produkt jest niekompletny lub ma wadę? Nie ma problemu!
W ramach Gwarancji na niezgodność towaru z umową i wady ukryte, wszelkie koszty zwrotu i odesłania nowego produktu ponoszone są przez nas.
Jeśli dany produkt nie jest już dostępny, zostanie Ci zaoferowany produkt równoważny lub zwrot pieniędzy.
Dowiedz się więcej o gwarancji braku zgodności
Przeczytaj nasz regulamin

AWARIA
Nie ma powodu do paniki! Jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc!
Nasze produkty objęte są co najmniej dwuletnią gwarancją. Nasza wyspecjalizowana obsługa klienta zajmie się Twoim problemem.
Dowiedz się więcej o naszym serwisie posprzedażowym
Przeczytaj nasz regulamin
 
Aby ułatwić Ci życie, LightOnline udostępnia Ci platformę przeznaczoną do generowania zwrotu i jego monitorowania.
Aby uzyskać do niej dostęp, przejdź do swojego zamówienia i kliknij przycisk "WYMIANA LUB ZWROT". 
Wybierz powód zwrotu, a następnie produkty, które chcesz zwrócić.
Twoje zgłoszenie zostanie następnie rozpatrzone przez nasz Dział Obsługi Klienta: wszystkie informacje potrzebne do dokonania zwrotu i jego kontynuacji będą znajdować się w tym miejscu!
Przejdź do moich zamówień
Aby Państwu pomóc, LightOnline udostępnia Państwu platformę przeznaczoną do deklarowania i śledzenia Państwa zwrotu.

W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, zwrot odbywa się na Państwa koszt, który zależy od tego, jakie produkty Państwo odsyłają i jakiego przewoźnika Państwo wybiorą.
Jeśli chcą Państwo zwrócić małą paczkę, platforma zarządzania zwrotami umożliwi Państwu zakup bezpośrednio online etykiety transportowej UPS w celu zdeponowania paczki w punkcie przekaźnikowym. Usługa ta jest oferowana po bardzo konkurencyjnych stawkach w zależności od gabarytów i wagi przesyłki. Przykładowo, mała paczka o wadze 5 kg to koszt ok. 13,55 €, natomiast mniejsza przesyłka o wadze 20 kg - 13,80 €
Jeśli jest to duża paczka: zostaną Państwo poproszeni o odesłanie paczki własnymi środkami. Przypominamy, że produkt musi być zwrócony środkiem transportu z gwarancjami podobnymi do tych, które są oferowane dla pierwotnego transportu.
Proszę nie wahać się skontaktować z działem obsługi klienta, który wyjątkowo może zorganizować zwrot Państwa produktów, za stałą opłatą odliczoną od zwrotu pieniędzy. (pod warunkiem zaakceptowania przez Państwa oferty)

W przypadku realizacji ustawowej gwarancji zgodności lub serwisu posprzedażowego, zwrot nic Państwa nie kosztuje, koszty ponosimy my.
W celu obsługi zwrotu małej paczki, w platformie zarządzania zwrotami zostanie Państwu udostępniona etykieta Chronopost, aby można było oddać przesyłkę w punkcie przekaźnikowym
Jeśli jest to duża paczka: Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem w celu zorganizowania odbioru produktu po uprzednim umówieniu się w Państwa domu. Informacja o nominacji będzie dostępna na platformie zarządzania zwrotami.

Przejdź do moich zamówień
 
Klient ma prawo zmienić zdanie na temat dokonanego zakupu w ciągu 14 dni.
Prawo do odstąpienia od umowy ma zastosowanie do produktów nowych, przecenionych, z outletu i wyprzedażowych.

Termin na skorzystanie z tego prawa:
Ustawowy okres 14 dni rozpoczyna się następnego dnia po dostarczeniu produktu lub ostatniej dostawy ostatniego produktu w zamówieniu.
LightOnline przedłuża ten okres do 30 dni od daty wysłania paczki, nie naruszając przepisów prawa.

Kiedy i jak skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy?
W okresie wskazanym powyżej należy wyrazić chęć odstąpienia od umowy na piśmie: 
- wysyłając wiadomość e-mail do działu obsługi klienta
- za pomocą platformy zwrotów dostępnej na stronie
- w formie pisemnej na zwykłym papierze listem poleconym
Sam zwrot towarów bez złożenia oświadczenia lub odmowa przyjęcia dostawy nie są wystarczające, aby wyrazić chęć odstąpienia od umowy.
Uwaga: w przypadku sporu możesz zostać poproszony o uzasadnienie, że zachowałeś okres odstąpienia od umowy.

Konsekwencje skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy
Umowa sprzedaży zostaje rozwiązana, a użytkownik musi zwrócić produkt.

Zwrot produktu
Produkty należy zwrócić do nas w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
Użytkownik ponosi koszty zwrotu produktu.

Zwrot pieniędzy
Otrzymasz zwrot całej zapłaconej kwoty, w tym kosztów dostawy.
W przypadku zwrotu części zamówienia, koszty dostawy zostaną zwrócone proporcjonalnie do liczby zwróconych przedmiotów, z wyjątkiem zryczałtowanych kosztów dostawy. 
Zwrot pieniędzy zostanie dokonany najpóźniej w ciągu 14 dni od daty podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, pod warunkiem odzyskania produktów w dobrym stanie umożliwiającym ich odsprzedaż lub przedstawienia dowodu ich wysłania.
Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyto przy zakupie, a w przypadku braku możliwości (np. nieaktualna karta bankowa) przy użyciu innego sposobu, na który wyrazisz zgodę.

Przeczytaj nasz regulamin

OPINIE TRUSTPILOT

Aby poprawić jakość naszych usług i zadowolić naszych klientów, zdecydowaliśmy się na współpracę z Trustpilot, niezależną platformą opinii klientów, aby zbierać Twoje oceny dotyczące naszej firmy oraz naszych produktów.

Wszystkie recenzje są automatycznie umieszczane w sieci, co gwarantuje Ci całkowitą przejrzystość. Możesz je znaleźć na naszej stronie poświęconej recenzjom na LightOnline oraz w każdej karcie produktu.

Ta prośba o recenzję jest częścią usługi świadczonej przez LightOnline.
Tak jak informujemy Ćię o twoim zamówieniu lub przesyłce, tak samo chcemy cię zapytać o twoją opinię na temat doświadczeń klienta.
Dlatego wysyłamy do Ciebie te prośby o opinię, niezależnie od Twojej subskrypcji newslettera.

Pierwszy e-mail z opinią na temat zakupów otrzymasz kilka dni po złożeniu zamówienia, a drugi e-mail z opinią na temat produktów kilka dni po ich dostarczeniu.
Nie będzie żadnych przypomnień, a ty możesz zignorować te prośby.

Założenie konta na Trustpilot jest niezbędnym krokiem do pozostawienia recenzji: https://fr.legal.trustpilot.com/user-guidelines

Możesz przeczytać naszą Politykę recenzji online
Aby zostawić opinię o LightOnline, musisz założyć konto na Trustpilot.
Na stronie Trustpilot możesz zmienić lub usunąć swoją recenzję.

1/ Aby zalogować się do Trustplot:
Możesz skorzystać z tego linku https://pl.trustpilot.com/users/connect i zalogować się, używając danych, które utworzyłeś dla tego konta. 

2/ Jeśli chcesz usunąć lub zmodyfikować swoje powiadomienie:
Kiedy zalogujesz się do Trustpilot, znajdziesz menu, które pozwoli ci uzyskać dostęp do twoich recenzji, modyfikować je lub usuwać, jeśli chcesz.

3/ Jeśli chcesz zostawić swoją recenzję, ale zachować anonimowość:
Zalecamy, abyś zmienił informacje dotyczące swojego konta klienta.
W menu na stronie Truspilot kliknij na Moje ustawienia i zmień swoje dane osobowe i preferencje na Trustpilot.
Recenzje, które zostawiasz na Trustpilot na temat swoich doświadczeń z LightOnline, są w magiczny sposób wyświetlane między naszymi systemami.
Kiedy edytujesz lub usuwasz swoją recenzję na Trustpilot, zostanie ona przeniesiona do LightOnline.

Jednak strony na naszej witrynie potrzebują około 24 godzin, aby odświeżyć swoją zawartość.
Nie wahaj się opróżnić pamięci podręcznej przeglądarki: to także pozwoli ci zaktualizować stronę, którą przeglądarka mogła zapisać, np. zdjęcie, dzięki czemu przeglądanie będzie szybsze.

Nie wahaj się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta, jesteśmy tu po to, by Ci pomóc!