500 682 891

Eksperci od oświetlenia do Twoich usług

info@lightonline.pl

Twoje zamówienie

Chcesz zmienić swoje zamówienie.
Aby zmodyfikować zamówienie, przed jego wysyłką skontaktuj się z obsługą klienta, telefonicznie pod numerem 500 682 8911 lub mailowo. Po wysłaniu zamówienia możesz jedynie je anulować lub dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Chcesz całkowicie lub częściowo anulować zamówienie.

Aby anulować zamówienie całkowicie lub częściowo przed wysyłką, zapraszamy do wybrania jednej z następujących możliwości:

Użyj formularza anulowania zamówienia dostępnego w sekcji Zamówienia na Twoim koncie.
Wyślij e-mail do działu obsługi klienta na info@lightonline.pl
Biuro Obsługi Klienta Telefon 500 682 891.
Po wysłaniu zamówienia anulowanie będzie traktowane jako wycofanie, a koszty zwrotu produktów ponosi użytkownik.

Biuro Obsługi Klienta jest czynne w każdy dzień roboczy, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9h00 do 18h00.

Skontaktuj się z nami :
Telefonicznie pod numerem : 500 682 891
Mailowo pod adresem : info@lightonline.pl
lub za pośrednictwem formularza dostępnego na naszej stronie Kontakt
Cashback to wyliczony bon zakupowy wygenerowany automatycznie na podstawie kwoty produktów z zamówienia (z wyłączeniem opłaty transportowej) do wykorzystania przy kolejnym zamówieniu.

Zostaje on zaksięgowany na Twoim koncie w naszym sklepie po upływie okresu zadowolenia lub zwrotu pieniędzy (tj. 15 dni, z wyjątkiem przypadku wydłużenia okresu gwarancyjnego lub zwrotu pieniędzy). Kwota cashback wygenerowanego przez zamówienie jest ważna przez jeden rok od daty wystawienia
Tak, w naszym sklepie wyświetlona dostępność jest automatycznie powiązana z aktualnym stanem magazynowym.
Jeśli zatem widzisz informację "W magazynie" oznacza to, iż produkt jest dostępny od ręki z wysyłką w ciągu 24h i terminem dostawy zgodnym z metodą transportu dla wybranego artykułu.

Twoje konto

Aby złożyć zamówienie, potrzebujemy pewnej ilości informacji (adresu rozliczeniowego, adresu dostawy, numeru telefonu, adresu e-mail, ...) W sekcji "Moje konto" znajdziesz także informacje o statusie zamówienia, skumulowanej sumie cashback, z której możesz skorzystać podczas następnego zakupu, listy ulubionych produktów ... Wszystkie te informacje są ściśle poufne i nie będą przekazywane stronom trzecim. Zobowiązujemy się również do osunięcia danych dotyczących Ciebie na zadanie.
Nie pamiętasz hasła?
Aby je zresetować, kliknij w "Zapomniałem hasła" w sekcji "Moje konto". Wystarczy wpisać adres e-mail, a hasło zostanie wysłane do Ciebie e-mailem.

Nie pamiętasz swojego adresu e-mail?
W przypadku zapomnianego adresu e-mail, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 500 682 891 lub drogą elektroniczną, podając imię, nazwisko i miasto, a my przekażemy adres e-mail, na który jesteś zarejestrowany na LightOnline.

Chcesz zmienić swój adres e-mail?
Aby to zrobić, zaloguj się przy użyciu aktualnych danuch (poprzedni adres e-mail i hasło) i przejdź do sekcji "Moje konto". Musisz tylko zmienić swój adres e-mail w podsekcji "Moje dane osobowe".

Wysyłka i dostawa

Wysyłka realizowana jest z naszego centrum logistycznego Weldom mieszczącego się we Francji.

Terminy dostawy od momentu nadania przedstawiają się następują :

Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane za pośrednictwem Geodis (duże gabaryty), należy liczyć 6-8 dni roboczych na doręczenie przesyłki.
Zamówienia nadane poprzez Chronopost (małe gabaryty) zostają doręczone w ciągu 3-5 dni roboczych.
Dla zamówień wysłanych za prośrednictwem Chronopost (małe gabaryty) masz możliwość śledzenia swojej przesyłki poprzez :
Kliknięcie w link dostępny na Twoim koncie LightOnline w sekcji Moje zamówienia
Kliknięcie w link wysłany drogą mailowa z potwierdzeniam nadania przesyłki.
Udanie się na stronę Chronopost i wprowadzenie numeru Twojej przesyłki.

Dla zamówień wysłanych za pośrednictwem Geodis (duże gabaryty) niestety nie ma możliwości bezpośredniego śledzenia przesyłki. W tym celu zapraszamy do skontaktowania się z naszą obsługą klienta, która będzie mogła udzielić Tobie informacji na temat aktualnego statusu Twojej paczki.

Obsługa Klienta LightOnline
Telefon : 500 682 891 (infolinia czynna w dni robocze w godzinach od 9h00 do 18h00)
Adres E-mail : info@lightonline.pl
W naszym sklepie obowiązuje stała opłata za wysyłkę w wysokości 49,00 zł.
Koszt ten jest naliczany bez względu na wysokość zamówienia czy ilość zakupionych produktów.
Jeśli z różnych przyczyn Twoja przesyłka nie została Ci doręczona, w zależności od metody dostawy znajdziesz przydatne informacje procedury działania :

Chronopost (DPD) (małe gabaryty) : Jeśli w śledzeniu widnieje informacja o nieudanej próbie doręczenia przesyłki należy skontaktować się jak najszybciej z infolinią DPD (+48 22 577 55 55) podając numer przesyłki zagranicznej zaczynającej się od liter "HW" oraz umówić nowy termin doręczenia.
WAŻNE : Kurier może podjąć 2 próby doręczenia paczki, następnie przesyłka trafia do punktu DPD Pickup, gdzie będzie oczekiwać na osobiste odebranie w ciągu 3 dni roboczych - po tym terminie zostanie nam zwrócona.

Geodis (duże gabaryty) : Kurier powinien zawsze skontaktować się telefonicznie przed doręczeniem. Jeśli jednak nie uda się dostarczyć przesyłki, kierowca dokona kolejnej próby doręczenia po czym paczka zostanie przekazana do magazynu, gdzie będzie oczekiwać na osobisty odbiór w ciągu 8 dni - po tym terminie zostanie nam zwrócona.
Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, nalegamy by skontaktować się na naszą Obsługą Klienta jeszcze przed wysyłką zamówienia.
W związku ze specyfiką wysyłki zagranicznej, po nadaniu przesyłki z zamówieniem nie mamy już możliwości wpłynięcia na adres doręczenia.

Płatności i faktury

W naszym sklepie zapłacisz za swoje zakupy za pośrednictwem :
PayU - szybkich płatności online
Tradycyjnego przelewu bankowego
Nie. Wysyłka zamówień jest realizowana z naszego francuskiego magazynu, specyfika zagranicznej usługi kurierskiej wyklucza możliwość zapłaty kurierowi przy odbiorze.
Tak, jednak w związku z faktem, iż jesteśmy francuską spółką i ceny w naszym sklepie zawierają 20% VAT, w tym celu należy wysłać na adres info@lightonline.pl zamówienie wraz z danymi do faktury/wysyłki oraz numerem telefonu dla kuriera.
W odpowiedzi otrzymasz od nas pro-formę do opłaty z 0% stawką VAT.

Jeśli złożono i opłacono już zamówienie za pośrednictwem naszej witryny
Wyślij do nas wiadomość na adres info@lightonline.pl z prośbą o wystawienie faktury na firmę.
W odpowiedzi otrzymasz fakturę z 0% VAT a różnica pomiędzy wpłaconą kwotą a sumą z faktury zostanie zwrócona w ciągu 14 dni na konto z którego otrzymaliśmy płatność.

Reklamacje i zwroty

Otrzymany produkt jest uszkodzony lub nie działa ?
Bardzo nam przykro z tego powodu.

W celu zgłoszenia reklamacji :
Wykonaj kilka zdjęć kartonu oraz samego produktu, tak by były widoczne uszkodzenia oraz stan opakowania.
Następnie prześlij nam dokumentację zdjęciową wraz z krótkim opisem problemu i numerem zamówienia na adres info@lightonline.pl
Nie zapomnij dodać informacji, czy interesuje Cię wymiana na wolny od wad produkt, zwrot pieniędzy lub obniżenie ceny otrzymanego artukułu w ramach jego zachowania.
Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia reklamacyjnego, w możliwie krótkim czasie (najpóźniej do 14 dni) zaproponujemy Tobie rozwiązanie zaistniałego problemu.
Zmieniłeś/aś zdanie i chcesz zwrócić otrzymany produkt/y ? Żaden problem !
Masz 14 dni na zwrot od momentu otrzymania zamówienia.
Wystarczy, że produkty będą nowe, kompletne, prawidłowo zabezpieczone i zwrócone przez środek transportu, który oferuje gwarancje podobne do tych, które zostały zaproponowane dla przesyłki z naszej strony.
Poinformuj nas o zamiarze dokonania zwrotu za pośrednictwem :

Formularza zwrotu dostępnego w sekcji Moje zamówienia na Twoim koncie w LightOnline.pl
Mailowo pod adresem info@lightonline.pl
Telefonicznie pod numerem 500 682 891

Prosimy dołączyć do przesyłki kartkę z Twoimi danymi oraz adnotacją : "zwrot + numer zamówienia"
Następnie odeślij paczkę na następujący adres :

LightOnline
ul.Targowa 46/5
03-733 Warszawa

Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania produktów lub dowodu wysyłki zwrotnej produktów.

Wysyłka w 24h

produktów na stanie

Obsługa Klienta

do Twojej dyspozycji

Bezpieczna Platność

za pośrednictwem PayU

Program lojalnościowy

1 zakup : 1 bon zakupowy