Klient ma prawo zmienić zdanie na temat dokonanego zakupu w ciągu 14 dni.
Prawo do odstąpienia od umowy ma zastosowanie do produktów nowych, przecenionych, z outletu i wyprzedażowych.
Termin na skorzystanie z tego prawa:
Ustawowy okres 14 dni rozpoczyna się następnego dnia po dostarczeniu produktu lub ostatniej dostawy ostatniego produktu w zamówieniu.
LightOnline przedłuża ten okres do 30 dni od daty wysłania paczki, nie naruszając przepisów prawa.
Kiedy i jak skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy?
W okresie wskazanym powyżej należy wyrazić chęć odstąpienia od umowy na piśmie:
- wysyłając wiadomość e-mail do działu obsługi klienta
- za pomocą platformy zwrotów dostępnej na stronie
- w formie pisemnej na zwykłym papierze listem poleconym
Sam zwrot towarów bez złożenia oświadczenia lub odmowa przyjęcia dostawy nie są wystarczające, aby wyrazić chęć odstąpienia od umowy.
Uwaga: w przypadku sporu możesz zostać poproszony o uzasadnienie, że zachowałeś okres odstąpienia od umowy.
Konsekwencje skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy
Umowa sprzedaży zostaje rozwiązana, a użytkownik musi zwrócić produkt.
Zwrot produktu
Produkty należy zwrócić do nas w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
Użytkownik ponosi koszty zwrotu produktu.
Zwrot pieniędzy
Otrzymasz zwrot całej zapłaconej kwoty, w tym kosztów dostawy.
W przypadku zwrotu części zamówienia, koszty dostawy zostaną zwrócone proporcjonalnie do liczby zwróconych przedmiotów, z wyjątkiem zryczałtowanych kosztów dostawy.
Zwrot pieniędzy zostanie dokonany najpóźniej w ciągu 14 dni od daty podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, pod warunkiem odzyskania produktów w dobrym stanie umożliwiającym ich odsprzedaż lub przedstawienia dowodu ich wysłania.
Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyto przy zakupie, a w przypadku braku możliwości (np. nieaktualna karta bankowa) przy użyciu innego sposobu, na który wyrazisz zgodę.
Przeczytaj nasz regulamin