7.1 Terminy
Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówienia w maksymalnym terminie przedstawionym w opisie do każdego produktu.
W przypadku zamówienia przez Użytkownika produktów dostarczanych w innych terminach biorąc pod uwagę ich dostępność, czas dostawy opierać będzie się na najdłuższym terminie.
W przypadku opóźnienia przekraczającego 7 (siedem) dni użytkownik ma możliwość rezygnacji z zamówienia wysyłając e-mail do działu obsługi klienta na adres info@lightonline.pl.
W tym przypadku, jeśli Klient otrzyma produkty po prośbie rezygnacji, będzie musiał odmówić paczki wpisując "odmówione z powodu rezygnacji".
Sprzedawca zwróci pieniądze za dany produkt oraz za koszty związane z jego zwrotem najpóźniej do czternastu (14) dni od otrzymania rezygnacji przyjęcia paczki przez Użytkownika.
Zamówienia złożone w pobliżu okresu świąt (Bożego Narodzenia, Wielkanocy, Dnia Matki, Dnia Ojca, itp.), są narażone na opóźnienia i tylko te produkty, które Sprzedawca wyraźnie podkreśli będą dostarczone przed podanymi Świętami.
7.2 Ostrzeżenia
Wszystkie wysyłki są uprzednio potwierdzane Użytkownikowi przez e-mail : Sprzedawca powiadamia Użytkownika o wysłaniu przesyłki oraz jej zawartości.
Dokument dostawy jest zawsze dołączony do przesyłki.
W przypadku częściowego wysłania, dokument dostawy podkreśla dostarczone produkty.
7.3 Obszary dostawy
Sprzedawca dostarcza przesyłki do całej Polski, Francji, Monaco, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Austrii, Belgii, Danii, Finlandii, Grecji, Irlandii, Włoch, Luksemburgu, Holandii, Portugalii, Rumunii, Słowenii, Szwecji oraz na Korsykę
W przypadku prośby o dostawę poza wyżej wskazany obszar, zamówienie zostanie automatycznie anulowane a Klient otrzyma zwrot wpłaconej kwoty za zakupy nie później niż w okresies czternastu (14) dni od złożenia zamówienia.
Każda rzecz większa niż 1,80m nie może być dostarczona w departamentach zamorskich.
W przypadku prośby o dostawę poza obszar, sprzedaż zostaje automatycznie anulowana a Użytkownikowi zostaną w pełni zwrócone pięniądze za zakup oraz koszty dostawy do 30 (trzydziestu) od dnia złożenia zamówienia.
7.4 Cennik kosztów dostawy
7.4.1 Dostawa w Polsce
Koszty dostawy wynoszą 49 złotych (49 zł), bez względu na wartość zamówienia.
7.4.2 Dostawa za granicą
Koszty dostawy wynoszą 55 złotych (55 zł), bez względu na wartość zamówienia.
7.5 Adres dostawy
Produkty zostaną wysłane na adres dostawy, który Użytkownik wskazał podczas procesu zamawiania.
Użytkownik musi wybrać miejsce dostawy i podać numer telefonu pod którym będzie dostępny w godzinach dostawy w razie problemów.
Od momentu dostarczenia paczki pod właściwy adres, Sprzedawca nie odpowiada za to komu została ona wydana.
7.6 Sposoby dostawy
Wysyłki są realizowane za pośrednictwem zewnętrznej firmy kurierskiej.
W każdym przypadku, przesyłka jest dostarczana w zamian za podpis odbiorcy, lub innej osoby przez niego upoważnionej, bedącej w posiadaniu dokumentu upoważniającego.
7.6.1 Dostawa kurierem Chronoposte (DPD) lub Geodis
Paczki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej Chronoposte (DPD)(małe gabaryty) lub Geodis (duże gabaryty). Użytkownik otrzyma informację drogą elektroniczną (e-mail) z numerem paczki, który jest także numerem śledzącym.
7.6.3 Dostawa zamówienia przez kuriera
Kurier skontaktuję się z Użytkownikiem w celu ustalenia terminu odebrania praczki.
Użytkownik jest zobowiązany do podania adresu, pod który kurier może dowieźć paczkę w godzinach pracy.
7.8 Rezerwy
Każde zamówienie uważane jest za dokonane od momentu dostarczenia produktu Użytkownikowi.
Użytkownik dysponuje prawem do odmowy zamówienia określonym w art. 11, i to on musi sprawdzić stan przesyłki w momencie dostarczenia oraz wypisać wszelkie uwagi i reklamacje, które wydają się być uzasadnione, lub nawet odmówić paczki, jeśli ta została prawdopodobnie otwarta lub nosi wyraźne ślady uszkodzenia a taśma uszczelniająca opakowanie wskazuje na to iż zostało ono naruszone.
Niezależnie od postępowania przeciwko Sprzedającemu zalecane jest napisać list polecony za potwierdzeniem odbioru do przewoźnika zawierający dane, uwagi oraz reklamacje, w ciągu trzech (3) dni roboczych od otrzymania przesyłki. Kopia zostanie wysłana bezpośrednio do Sprzedającego.
W tym piśmie, Użytkownik lub jego przedstawiciel będzie musiał przedstawić dowody zaobserwowanych wad.
Ponadto, Użytkownik musi dopuścić Sprzedawcy przystąpienie do procesu sprawdzającego wszelkie niezgodności oraz do chęci ich naprawienia. Użytkownik powieniem powstrzymać się od własnej interwencji lub interwencji osób trzecich do końca procesu sprawdzającego. W przeciwnym razie, wszystkie roszczenia zostaną automatycznie odrzucone.
7.9 Zagubiona paczka
Jeżeli pięć (5) dni od momenty wysyłki paczki, Klient nie otrzyma żadnej onformacji o przebiegu procesu dostarczenia i/lub funkcja śledzenia wskazuje nieprawidłowości, Użytkownik powienien niezwłocznie skontaktować się z działem obsługi klienta, który następnie skontaktuje się z firmą kurierską, odpowiedzialną za dostarczenie zamowienia, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Poniżej opisane są możliwe rozwiązania :
- paczka została odnaleziona, proces dostarczania przebiega prawidłowo ;
- paczka została zadeklarowana jako zagubiona, dział obsługi klienta Sprzedawcy powiadamia użytkownika oraz przystępuje do zwrotu pieniedzy (za produkt(y) oraz koszty dostawy).
Góra strony