Dostawa

 
Polska
Geodis Europe (6-8 dni roboczych) - duże paczki32,50 zł
DPD Europe (2-4 dni roboczych) - małe paczki98 zł
Europa (Niemcy, Austria, Belgia, Hiszpania, Włochy, Luksemburg, Holandia)
Geodis Europe (6-8 dni roboczych) - duże paczki32,50 zł
DPD Europe (2-4 dni roboczych) - małe paczki98 zł
Europa (Danemark, Finlande, Grèce, Irlande, Portugal, Roumanie, Slovénie, Suède)
Geodis Europe (6-8 dni roboczych) - duże paczki206 zł
DPD Europe (2-4 dni roboczych) - małe paczki60 zł

EN SAVOIR PLUS SUR LES MODES DE LIVRAISON

DPD
Termin dostawyDostawa w orientacyjnym czasie od 3 do 6 dni roboczych (z wyjątkiem Grecji, 6 dni)
GdzieNiemcy, Austria, Belgia, Hiszpania, Włochy, Luksemburg, Holandia, Dania, Finlandia, Grecja, Irlandia, Portugalia, Rumunia, Słowenia, Szwecja
JakZostaniesz poinformowany/a o wysłaniu paczki i jej terminie dostawy za pomocą wiadomości SMS i e-mail, w dniu dostawy wysłany zostanie sms z numerem telefonu do kierowcy doręczającego przesyłkę.
Numer śledzenia pozwoli Ci śledzić paczkę.
W razie potrzeby można będzie zmienić adres dostawy, jednak wiąże się to dodatkowym dniem roboczym na dostawę pod nowy adres.
W momencie doręczenia wymagany będzie podpis.
W przypadku nieobecności w momencie doręczenia, paczkę będzie można odebrać w najbliższym punkcie DPD Pickup.
Gdy paczka zostanie pozostawiona w punkcie DPD Pickup, otrzymasz wiadomość z dokładną lokalizacją punktu odbioru oraz maksymalnym terminem, w którym należy odebrać oczekującą przesyłkę.
Po tym terminie wszczęta zostanie procedura zwrotu przesyłki do nadawcy.
DPD
Termin dostawyDostawa w orientacyjnym czasie od 6 do 8 dni roboczych
GdzieNiemcy, Austria, Belgia, Hiszpania, Włochy, Luksemburg, Holandia, Dania, Finlandia, Grecja, Irlandia, Portugalia, Rumunia, Słowenia, Szwecja
JakZostaniesz poinformowany/a o wysłaniu paczki i jej terminie dostawy za pomocą wiadomości e-mail.w dniu dostawy wysłany zostanie sms z numerem telefonu do kierowcy doręczającego przesyłkę.
W dniu dostawy kierowca skontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia terminu doręczenia.
W razie potrzeby można będzie zmienić adres dostawy, jednak wiąże się to dodatkowym dniem roboczym na dostawę pod nowy adres.
W momencie doręczenia wymagany będzie podpis.
W przypadku nieobecności w momencie doręczenia, otrzymasz powiadomienie z danymi kontaktowymi, w celu ustalenia nowego terminu dostawy.
Od tego momentu będziesz miał/a 8 dni na skontaktowanie się z firmą transportową, aby umówić nowy termin doręczenia lub odbioru własnego w magazynie.
Po tym terminie wszczęta zostanie procedura zwrotu przesyłki do nadawcy.